    From: a...@v...pl
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Date: Sun, 05 Jun 2011 18:09:09 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    &gt; Użytkownik  napisał w wiadomości grup

    &gt; dyskusyjnych:4...@n...onet.pl

    &gt; [...] I jeszcze do roota, bo mnie źle rozumie. Ja nie mam nic przeciwko

    &gt; obecności

    &gt; Amerykanów u Nas, niech sobie wydobywają gaz i wszystko inne, niech go
    sprzedają

    &gt; na cały świat nam przy tym odpalając sowitą daninę. Ja chcę tylko mieć
    możliwość

    &gt; kupowania gazu tańszego jeżeli taka ewentualność się pojawi. Nie Rosja

    &gt; zbankrutuje, gdy taki mały kraj przestanie kupować u nich gaz, ale taki mały

    &gt; kraj traci szanse zrywając wszelkie kontakty. Gazociąg północny, to preludium
    do

    &gt; wykluczania nas z grona beneficjentów korzystających ze wschodnich źródeł.

    &gt; Możemy być pucybutami dla zachodu, albo nieźle się obłowić na wschodzie. Boję

    &gt; się tylko, że już mogliśmy. Straty poniesione w wyniku polityki co
    poniektórych

    &gt; mogą być nieodwracalne.

    &gt; ===========

    &gt;

    &gt; alibabo - Twoje rozumowanie jest co najmniej dziwne ;(

    &gt; Nie szanujesz naszego potencjału intelektualnego, kasa jest dla Ciebie bożkiem
    -

    &gt; no bo &#039;taniej&#039;. bezpieczeństwo państwa masz za nic ..

    &gt; Proponuję powrót do źródeł - chociażby poszukiwania, wydobywania i
    zastosowania

    &gt; ropy naftowej; budowy procesorów &quot;z łupków kwarcowych&quot; - czyli
    &quot;Wstęp do

    &gt; bioelektroniki&quot; ks. prof. .. sam znajdź ;), prace niejakiego Kowalskiego,

    &gt; któremu koniec końców przyszło pasać świnie w sensie absolutnie dosłownym ..

    &gt; itd.. itp. etc.

    &gt; Rosja jest niewątpliwie wielkim krajem i ma bardzo zdolny naród - ale czy my

    &gt; mamy się z tego powodu czuć niedowartościowani? czyli durni?

    &gt; Barbara
    Nie no, musiałem odpowiedzieć, Ty kobieto mówisz o naszym interesie czy o
    interesie Watykanu??? To co wypisujesz to właśnie demagogia polityczna i
    wyraźnie widać, że to demagogia psipsi i radia co ma to coś:-))))

    &gt;