eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Centra Zapasowe ?Re: Centra Zapasowe ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!pieta
    From: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Centra Zapasowe ?
    Date: Sat, 12 Jan 2002 14:36:56 +0000 (UTC)
    Organization: Aster City Net
    Lines: 24
    Message-ID: <a1phm8$14s6$1@pingwin.acn.pl>
    References: <6...@n...onet.pl>
    <a0hikj$20ca$1@news2.ipartners.pl> <a0iebr$7g4$2@news.tpi.pl>
    <i...@4...com>
    <a0l6a5$bkk$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <g...@4...com>
    <a0ld77$iu5$1@pingwin.acn.pl> <3...@n...pbk.pl>
    <a15gtl$tp1$1@pingwin.acn.pl> <a15h3i$671$1@news.onet.pl>
    <a16jq9$1rar$1@pingwin.acn.pl> <a16sbe$cd7$1@news.onet.pl>
    <a1p606$2e9$1@sunsite.icm.edu.pl>
    Reply-To: m...@a...waw.pl
    NNTP-Posting-Host: 9-moc-2.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pingwin.acn.pl 1010846216 37766 212.76.41.9 (12 Jan 2002 14:36:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Jan 2002 14:36:56 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    User-Agent: slrn/0.9.6.2 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:154345
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <a1p606$2e9$1@sunsite.icm.edu.pl>, Tomasz Nowak wrote:
    >>
    >> > Przy okazji, ciekaw jestem który bank ma completne CallCenter w dwóch
    >> > lokalizacjach i jak sobie radzi z obsługą zwykłych numerów (nie 080x).
    >>
    >> Ma. Przepięcie trunka tochwila.

    >Masz zastępstwo ? Lub chociaż procedury do rekrutacji takich osób w szybkim
    >czasie.

    W przypadku dużego pracującego 7x24 CallCenter to zastępstwo masz niejako
    z automatu. Wzywasz drugą szychtę. Oczywiście jest cała masa problemów
    logistycznych. Jednak CallCenter to nie wszystko. A w innych działach
    może być trudniej.

    >
    >Dobra plany awaryjne to takie, które są testowane raz do roku a w
    >międzyczasie poprawiane i nadążające za zmieniającą się funkcjonalnością
    >systemu.

    A dobre testy to takie, które dobrze odnoszą się do rzeczywistości a nie
    tylko udają, że to robią.

    Pieta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1