eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCentrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?Re: Centrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ne
    ws.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Centrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?
    Date: Tue, 30 Jul 2002 22:30:03 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 51
    Sender: j...@p...onet.pl@213.77.68.2
    Message-ID: <ai6t5p$m92$1@news.onet.pl>
    References: <ai5md2$n99$1@druid.ceti.com.pl> <ai5ml4$oo1$1@news.onet.pl>
    <ai5mq6$nli$1@druid.ceti.com.pl> <ai5nk5$i16$1@news.tpi.pl>
    <ai5oua$pe1$1@druid.ceti.com.pl> <ai6qcq$ghm$1@news.onet.pl>
    <ai6sd8$l0h$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.77.68.2
    X-Trace: news.onet.pl 1028061177 22818 213.77.68.2 (30 Jul 2002 20:32:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 30 Jul 2002 20:32:57 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:195717
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Przemysław 'Pshemekan' Płaskowicki"
    <p...@p...name> napisał w wiadomości
    news:ai6sd8$l0h$1@news.onet.pl...
    > Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> napisał (vide:
    > <news:ai6qcq$ghm$1@news.onet.pl>):
    >
    > Niekoniecznie. Nie wiem jak jest w innych bankach ale kiedy mi pożarło
    > kartę w bankomacie PEKAO SA, to pani na pytanie kiedy mogę odebrać kartę
    > opowiedziała, że po niedzieli bo przed chwilą ładowali bankomant gotówką
    > na weekend i karty oddają dysponentki. Nikt mnie nie legitymował, bo
    > pytałem się jak, kiedy i gdzie można odebrać kartę.
    >
    > Kolega chciał się tylko dowiedzieć _kiedy_ będzie mógł odebrać kartę --
    > czyli kiedy obsługa techniczna wyciąga pożarte karty (codziennie, co
    > drugi dzień...) i jak długo trwa przekazywanie kart do oddziału. Wydaje
    > mi się, że to nie jest żadna tajemnica bankowa, a kazanie klientowi
    > przychodzenie do banku dwa razy -- po raz pierwszy po to żeby się
    > dowiedzieć kiedy przyjść jest co najmniej niedorzeczne.
    >
    > Wg części przedpiszców procedura wygląda tak:
    >
    > -- Dzień dobry, pożarło mi kartę, czy mogę odebrać?
    > -- Dzień dobry, dowód proszę.
    > (Pracownik sprawdza uważnie dane...)
    > -- Kiedy to się stało?
    > -- Przed godziną w tym bankomacie obok.
    > -- Pan przyjdzie jutro po 15-tej.
    > -- Dziękuje.
    >
    > Procedura musi bowiem być co najmniej tak ścisła -- inaczej można tego
    > rodzaju informację udzielić przez telefon.
    >

    Nie wiem jak w innych maistach ale w Kielcach w bankomacie przy oddziale
    wisi ladna karteczka w stylu mniej wiecej: "informacje o funkcjonowaniu
    bankomatu, skargi itp prosimy kierowac w sali obslugi klienta"
    Gdyby to prawowoity uzytkownik karty probowal wyjac gotowke poszedl by sobie
    po prostu i sie dowiedzial.


    > Inna historia, czy uzasadnione jest nazywanie pracownika banku chamem,
    > za swój niewątpliwy brak profesjonalizmu (profesjonalny pracownik nie
    > mówi, że jego czas jest tak cenny, że nie poświęci go klientowi).
    >
    Z mojej obserwacji to arogancja jest powszechna u pracownikow BZWBK

    --
    JaKi


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1