  • Data: 2002-07-30 20:30:03
    Temat: Re: Centrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław 'Pshemekan' Płaskowicki"
> [...]
    > przychodzenie do banku dwa razy -- po raz pierwszy po to żeby się
    > dowiedzieć kiedy przyjść jest co najmniej niedorzeczne.
    >
    > Wg części przedpiszców procedura wygląda tak:
    >
    > -- Dzień dobry, pożarło mi kartę, czy mogę odebrać?
    > -- Dzień dobry, dowód proszę.
    > (Pracownik sprawdza uważnie dane...)
    > -- Kiedy to się stało?
    > -- Przed godziną w tym bankomacie obok.
    > -- Pan przyjdzie jutro po 15-tej.
    > -- Dziękuje.
    >
    > Procedura musi bowiem być co najmniej tak ścisła -- inaczej można tego
    > rodzaju informację udzielić przez telefon.

    Nie wiem jak w innych maistach ale w Kielcach w bankomacie przy oddziale
    wisi ladna karteczka w stylu mniej wiecej: "informacje o funkcjonowaniu
    bankomatu, skargi itp prosimy kierowac w sali obslugi klienta"
    Gdyby to prawowoity uzytkownik karty probowal wyjac gotowke poszedl by sobie
    po prostu i sie dowiedzial.

    > Inna historia, czy uzasadnione jest nazywanie pracownika banku chamem,
    > za swój niewątpliwy brak profesjonalizmu (profesjonalny pracownik nie
    > mówi, że jego czas jest tak cenny, że nie poświęci go klientowi).

    Z mojej obserwacji to arogancja jest powszechna u pracownikow BZWBK

    --
    JaKi