  • Data: 2002-08-04 22:23:41
    Temat: Re: Centrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem, ze masz na drzwiach taryfikator:

    eee?
    Ja na drzwiach mam tylko imie i nazwiisko + pod spodaem - ;) zgadnijcie co??
    :)

    > stan konta > 1mln.zl - kawka i ciastko,
    > stan konta > 100.000zl - mineralna,
    > stan konta - 1000zl - nie zawracac glowy?
    >
    > Gratuluje podejscia.

    Fakt, faktem, ze kazdy klient niezaleznie od tego ile ma na koncie chcialby
    byc traktowany jak panisko. Ale prawda jest taka, ze lepiej skoncentrowac
    sie na tych 20% i miec zyski nizli zachowac jednego (i tak wiecznie
    niezadowlonego) golodupca.

    Przykre ale prawdziwe. Pozostaje tylko znalezc sie w tym lepszym gronie
    ;))))