  • Data: 2009-08-12 21:15:27
    Temat: Re: Cetelem - czy to na pewno bank, czy ... ?
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Sie, 23:06, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > *Jeśli* na paragonie podano wprost np. "zapłacono gotówką", to nie widzę
    > powodu dlaczego nie możnaby go uznać za pokwitowanie. Oczywiście ważne
    > jest tu owo "jeśli". :-)

    No tak, ale tu pojawia się znowu pytanie, kto zapłacił i za jaką
    konketną usługę. Nie chce mi się wierzyć, że w opisywanym wypadku ten
    gośc nie dostał jakiegoś kwitu ponad paragon na okoliczność wykupienia
    tej gwarancji. Myślę, że sąd, wnioskując prima facie przyznałby mu
    rację, zwłaszcza po przypozwaniu tego sklepu, choć może nie od razu.

    Postępowanie Cetelem chyba pozostawimy bez komentarza ?