  • Data: 2008-07-03 15:06:30
    Temat: Re: Cetelem i ubezpieczenie kredytu.
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aa" <A...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g4inm1$oio$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > przyszło mi się ostatnio zmagać z bankiem Cetelem. Sytuacja wygląda tak,
    > że dziadek wziął ubezpieczony kredyt ratalny na telewizor. Po spłacie
    > pierwszej raty zmarł (udar). Drugą ratę zapłaciliśmy po czym wysłaliśmy
    > pismo do Cetelem, aby z tytułu ubezpieczenia raty zostały spłacone przez
    > firmę ubezpieczającą. Dzwoniąc do nich dowiedziałem się, że do wyjaśnienia
    > sytuacji raty mam spłacać terminowo. Drugą informację jaką dostałem to
    > fakt, że Cetelem daje sobie cały miesiąc na przyjęcie pisma. Gdy je
> [...]

    Co zrobic? Nie placic !
    Wierzyciel banku zmarl. Postepowanie spadkowe nie jest przeprowadzone, nikt
    nie przyjal spadku z dobrodziejstwem inwentarza. W chwili obecnej nikt nie
    jest zobowiazany do placenia rat. To w interesie banku jest, by
    ubezpieczyciel kredytu mu go skompensowal.
    Bank szuka jelenia.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl