  • Data: 2008-07-03 21:27:16
    Temat: Re: Cetelem i ubezpieczenie kredytu.
    Od: Jan Nepomucen <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 03 Jul 2008 16:28:17 +0200, Aa napisał(a):

    > Witam,
    >
    > przyszło mi się ostatnio zmagać z bankiem Cetelem. Sytuacja wygląda tak,
    > że dziadek wziął ubezpieczony kredyt ratalny na telewizor. Po spłacie
    > pierwszej raty zmarł (udar). Drugą ratę zapłaciliśmy po czym wysłaliśmy
    > pismo do Cetelem, aby z tytułu ubezpieczenia raty zostały spłacone przez
    > firmę ubezpieczającą. Dzwoniąc do nich dowiedziałem się, że do
    > wyjaśnienia sytuacji raty mam spłacać terminowo. Drugą informację jaką
    > dostałem to fakt, że Cetelem daje sobie cały miesiąc na przyjęcie pisma.
> [...]

    Witam,

    Przerabiałem na początku roku taki sam temat, ale z AIG. Według regulaminów
    też należało spłacać raty do czasu wyjaśnienia, ale pracownik, który
    przyjmował zgłoszenie stwierdził, że płacić nie trzeba, a jak przyjdzie
    monit wzywający do zapłaty to okazać potwierdzenie złożenia zawiadomienia o
    śmierci kredytobiorcy. Rat nie płaciłem, monitu nie było i po jakimś czasie
    przyszło pisemko o ubezpieczenie uznane, kredyt spłacony i temat zamknięty.

    --
    pozdr