eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChargeback - jaki termin?Re: Chargeback - jaki termin?
  • Data: 2021-12-15 08:42:53
    Temat: Re: Chargeback - jaki termin?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    wtorek, 14 grudnia 2021 o 22:53:01 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 14 Dec 2021 12:54:10 -0800 (PST), w
    > <e...@g...com>, Dawid Rutkowski
    > <d...@w...pl> napisał(-a):
    >
    > > wtorek, 14 grudnia 2021 o 21:42:54 UTC+1 cef napisał(a):
    > > > W dniu 2021-12-14 o 19:57, r...@k...pl pisze:
    > > > > Tue, 14 Dec 2021 05:13:02 -0800 (PST), w
    > > > > <b...@g...com>, Dawid Rutkowski
    > > > > <d...@w...pl> napisał(-a):
    > > > >
    > > > >> wtorek, 14 grudnia 2021 o 13:38:02 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > > > >>> Ile wynosi termin procedury chargeback przy transakcjach krajowych?
    > > > >>> A ile przy zagranicznych? 180 dni?
    > > > >>
    > > > >> Ale termin czego?
    > > > >
    > > > > No właśnie czego? :)
    > > > > Dostarczenia produktu, zamówienia? Paczki nie dostałem :)
    > > > >
    > > > > Z tego co wiem to od daty dostarczenia (tu mam jednoznaczne zeznania).
    > > > >
    > > > > Ale jaki termin?
    > > > Termin reklamowania transakcji w procedurze chargeback nie jest chyba
    > > > jednolity dla wszystkich banków.
    > > > W Millenium było 120 dni, ale i tak załatwili mi zwrot po ponad roku.
    > >
    > > Ale 120 dni co?
    > > Max. na skargę?
    > > Min. na skargę?
    > > Max. na załatwienie?
    > Termin na zwrócenie się do banku o rozpoczęcie zwrotu z tytułu chargebacku.
    > Ile dni od przewidywanej daty dostarczenia towaru.

    Hmm, póki co z bankami to w tym temacie miałem tyle, że idea/żubr wysyła
    wypowiedzenie listem zwykłym i uważa je za dostarczone po 5 dniach, bo "w tyle poczta
    polska ma obowiązek dostarczyć" ;>

    W ogóle nie przyszło mi do głowy, że może być taka konieczność odczekania. Pisz
    reklamację, jedynie najpierw "wyczerp możliwość rozwiązania sprawy" ze sprzedawcą
    oraz spedytorem, żebyś mógł to dodać do reklamacji, inaczej mogą nie uznać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.12.21 22:32 cef
  • 15.12.21 23:43 Mac Ka
  • 16.12.21 23:19 WAM

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1