eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChargeback - jaki termin?Re: Chargeback - jaki termin?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Chargeback - jaki termin?
    Date: Thu, 16 Dec 2021 23:19:32 +0100
    Organization: www.nadmorze.pl
    Message-ID: <6...@4...com>
    References: <3...@4...com>
    <b...@g...com>
    <l...@4...com>
    <61b901c4$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <e...@4...com>
    <61ba5f07$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    NNTP-Posting-Host: 83.168.67.101
    X-Trace: 1639693172 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 23915 83.168.67.101:61845
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2368
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:660314
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 15 Dec 2021 14:43:10 -0800 (PST), Mac Ka <m...@i...pl>
    wrote:

    >konsultant Millennium przekonywał mnie, że nie może przyjąć zgłoszenia, bo linie
    lotnicze otrzymały prawo do zwrotów środków w ciągu 180 dni od daty zgłoszenia
    żądania przez klienta.

    Tak też miałem w Citi na chargeback za odwołany lot LOT-u. Też
    napisali o 180 dniach ale im odpisałem że termin 180 dni dot. usług
    turystycznych a ja nie kupiłem usługi turystycznej tylko usługę
    przewozu. I już nic nie oponowali i "za chwilę" (chyba 2 dni?) LOT
    oddał kasę. Dokładny opis gdzieś w archiwum grupy.

    Szybciej zadziałał w n26 chargeback na lot Ryanair-a. Jak już się
    zmobilizowałem i zapytałem w n26 co zrobić by złożyć reklamację, to po
    uzyskaniu odpowiedzi gdzie jest formularz już chyba następnego dnia
    był zwrot z Ryanair-a. I to bez składania formularza do n26 bo nie
    zdążyłem tego zrobić :D :D

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1