eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChargeback to fikcjaRe: Chargeback to fikcja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin2
    !goblin.stu.neva.ru!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.high
    winds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01
    .news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Chargeback to fikcja
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5f0eb9c5$0$552$65785112@news.neostrada.pl> <rend92$ddi$1@gioia.aioe.org>
    <reos5p$1rtn$1@gioia.aioe.org>
    <5f0ffe25$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <rep874$1gvm$1@gioia.aioe.org>
    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Thu, 16 Jul 2020 12:54:21 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <rep874$1gvm$1@gioia.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl-PL
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <5f1031e4$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 193.0.80.79
    X-Trace: 1594896868 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 524 193.0.80.79:58255
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2040
    X-Received-Body-CRC: 1241542941
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652339
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16.07.2020 o 11:55, Poldek pisze:
    > W dniu 2020-07-16 o 09:13, J.F. pisze:

    >> Ogolnie tak to ma dzialac - dla uslug typu prenumerata, dostawca raz
    >> sprawdza CVV, a potem obciaza karte regularnie.
    >> Po samym numerze karty - karta sie odnawia, a cykliczne obciazenie ma
    >> dalej byc mozliwe.
    >> Nie baczac na zmiane daty waznosci i CVV.
    >>
    >
    > Nie wiem, czy tak to ma działać, ale tak to nie działa w serwisach z
    > których korzystałem z intencją ciągłego korzystania. Np. Netflix,
    > Spotify, Apple, Kindle po upływie daty ważności karty nie odnawia dalej
    > usług, tylko domaga się zaktualizowania danych dot. płatności.

    Tradycyjnie w USA-ńskich serwisach podawało się (pocztą, telefonem...)
    to samo, co się z kart odbijało w żelazku - imię+nazwisko, numer, datę
    ważności. I działało do tej daty, potem trzeba było podać date z nowej
    karty. Ale nie wiem, czy to sprzedawca zaprzestawał prób pobierania, czy
    dostawał odmowę...

    Teraz to może jest już jakoś inaczej.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1