eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChargeback w Polbanku - próbował ktoś?Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
  • Data: 2011-07-24 16:07:30
    Temat: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Trafiło mi się w końcu i sprzęt zakupiony na ebay.co.uk nie dotarł a
    > jako, że było to lekko ponad 100 funtów to postanowiłem powalczyć. Nie
    > wnikam już kto kręci czy sprzedający czy firma transportowa - nic nie
    > dotarło i to jest fakt.
    > Zaszedłem w piątek do Polbanku i swoim pytaniem o "chargeback" wywołałem
    > nie mały popłoch, bo się okazało, że w półbanku o czymś takim jeszcze
    > nikt nie słyszał i generalnie to niemożliwe, bo skoro pieniądze
    > przekazano z konta karty, to już po sprawie. Pozbieram oczywiście jakiś
    > materiał i złożę oficjalną reklamację ale jakby ktoś przerabiał już
    > podobny temat w półbanku to z chęcią posłucham.

    Chargeback nie jest instrumentem dostepnym dla klienta banku.

    Klient banku moze (i powinien) zlozyc w banku reklamacje z powodu
    niedostarczenia towaru. W takim przypadku klient ma prawo do zwrotu
    przez bank zaplaconej kwoty. A to, czy bank dokona chargebacku czy
    bedzie chcial to "wziac na siebie" to juz jest sprawa banku.

    To, czy "pieniądze przekazano z konta karty" nie jest sprawa klienta.
    Istotne jest, czy towar lub usluga oplacona karta zostala dostarczona
    lub wykonana, czy tez to nie nastapilo.

    Z tym ze jesli pieniadze zostaly "przekazane" do jakiegos Paypala
    (a nie posluzyly do zaplaty za towar sprzedawcy) to to nieco inaczej
    wyglada.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1