eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChargeback w Polbanku - próbował ktoś?Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Marvin" <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Date: Sun, 24 Jul 2011 21:40:12 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <j0hsep$oj$1@news.onet.pl>
    References: <j0h7a3$1h$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85.222.99.144
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1311536409 787 85.222.99.144 (24 Jul 2011 19:40:09 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Jul 2011 19:40:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-Antivirus: avast! (VPS 110724-1, 2011-07-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:556096
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    news:j0h7a3$1h$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Trafiło mi się w końcu i sprzęt zakupiony na ebay.co.uk nie dotarł a
    > jako, że było to lekko ponad 100 funtów to postanowiłem powalczyć. Nie
    > wnikam już kto kręci czy sprzedający czy firma transportowa - nic nie
    > dotarło i to jest fakt.
    > Zaszedłem w piątek do Polbanku i swoim pytaniem o "chargeback" wywołałem
    > nie mały popłoch, bo się okazało, że w półbanku o czymś takim jeszcze
    > nikt nie słyszał i generalnie to niemożliwe, bo skoro pieniądze
    > przekazano z konta karty, to już po sprawie. Pozbieram oczywiście jakiś
    > materiał i złożę oficjalną reklamację ale jakby ktoś przerabiał już
    > podobny temat w półbanku to z chęcią posłucham.


    Udaje się ale trzeba mieć trochę samozaparcia. Kupiłem na poczatku stycznia
    tego roku starter GSM w Hiszpanii. Nie dotarł. Reklamację złożyłem 3 tyg.
    potem. Przyszedł formularz do wypełnienia, standardowy. Wypełniłem i
    odesłałem. Potem jedno pismo że rozpatrywanie reklamacji sie przedłuży,
    potem żebym napisał jak się kontaktowałem ze sprzedawcą i kiedy w sprawie
    zwrotu gotówki, potem coś tam jeszcze, potem wreszcie oddali, te 20 euro.
    Teraz na wyciągu :)

    Marvin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1