eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChętni na Inteligo › Re: Chętni na Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ot-for-mail
    From: "bwwald" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Chętni na Inteligo
    Date: Sat, 7 Dec 2002 14:52:32 +0100
    Organization: TORMAN
    Lines: 20
    Message-ID: <assuf5$j58$1@flis.man.torun.pl>
    References: <2...@n...onet.pl>
    <assr1s$fi6$1@flis.man.torun.pl> <assrkl$d58$1@news.onet.pl>
    <asst0n$hmq$1@flis.man.torun.pl> <asst9f$5kr$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: imp58.ifmpan.poznan.pl
    X-Trace: flis.man.torun.pl 1039269157 19624 150.254.201.58 (7 Dec 2002 13:52:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@m...torun.pl
    NNTP-Posting-Date: 7 Dec 2002 13:52:37 GMT
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:216664
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:asst9f$5kr$1@topaz.icpnet.pl...

    > A co do zniechecania, to mnie zniechecaja reklamy, ktore przerywaja mi
    > ciekawy program w TV. Co ciekawsze, z kimkolwiek prawie rozmawiam, wszyscy
    > maja takie wrazenie.
    > Tylko dlaczego rosnie sprzedaz reklamowanych produktow ... ? ;)

    IMO nie mozna do konca porownywac natretnego, prostackiego spamowania z
    natretnym puszczaniem reklam w telewizji (zauwaz, ze tv publiczna jest mniej
    natarczywa, a korzysci z reklam czerpie wiecej) nad ktorymi pracowali
    specjalisci, czesto umiejacy "dorwac" sie do podswiadomosci ludzkiej, nawet
    jesli tego nie chcemy.

    > Zawsze cos, mozna zdazyc uciec (przyp. 2.) lub nacisnac Del (przyp. 1). :)
    Gdyby mozna było tak zawsze.. :-)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1