-
X-Received: by 10.157.13.83 with SMTP id 77mr40879oti.14.1458749502704; Wed, 23 Mar
2016 09:11:42 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.13.83 with SMTP id 77mr40879oti.14.1458749502704; Wed, 23 Mar
2016 09:11:42 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!w104no8334949
qge.1!news-out.google.com!b22ni1405qge.1!nntp.google.com!y89no8989909qge.0!post
news.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.biznes.banki
Date: Wed, 23 Mar 2016 09:11:42 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <ncu6tg$45j$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.23.144.51;
posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
NNTP-Posting-Host: 83.23.144.51
References: <nctl5b$slf$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
<c...@g...com>
<ncttdl$aoj$1@node1.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<ncu09j$dj6$1@node1.news.atman.pl>
<56f288fd$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
<ncu6tg$45j$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
From: Kris <k...@g...com>
Injection-Date: Wed, 23 Mar 2016 16:11:42 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:621539
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 23 marca 2016 14:49:35 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:56f288fd$0$22831$65785112@news.neostrada.pl...
>
> > Bo wlasnie sprawdzam w mbanku - wybieram kwote, klik, i oni chca haslo do
> > potwierdzenia wniosku.
> >
> > Co bedzie dalej, to wybaczcie - nie sprawdze. Czy wniosek beda
> > rozpatrywali 5 minut czy zadzwonia sie dopytac, czy odmowia.
> >
> To może się zmieniać w czasie.
> Kiedyś mBank bez pytania przysłał mi kartę kredytową z informacją, że
> aktywować i używać. Wyrzuciłem bo nie wiedziałem na co mi KK.
> Kilka lat później już wiedziałem - umowa ramowa i mam kartę.
> Jak potrzebowałem zwiększyć limit to na 100% obyło się bez żadnego telefonu
> i dokumentów.
> Na karcie miałem 4k. Cały czas wisiała oferta typu "możesz zwiększyć do 48k
> bez żadnych papierów" (jakoś przez nich wyliczone wg historii rachunku i
> może BIKu). Wypełniłem wniosek na 8k i chyba na drugi dzień już mogłem
> wykorzystać (nie śledziłem, czy zajęło im to 5 minut czy 10h). Nie minął
> miesiąc i zwiększyłem do 12k (dokładnie tak samo). Oferta zwiększenia ciągle
> wisiała. Nie wiem z czego to wyliczali, ale kwota co rusz była inna.
Ale umowę ramową miałeś
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.16 18:12 Piotr Gałka
- 23.03.16 18:39 Sebastian Biały
- 24.03.16 07:58 cef
- 24.03.16 10:04 Kamil Jońca
- 24.03.16 10:34 J.F.
- 24.03.16 11:21 cef
- 24.03.16 15:15 Marek
- 24.03.16 16:47 J.F.
- 24.03.16 16:56 Piotr Gałka
- 24.03.16 22:15 Marek
- 24.03.16 22:14 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego