  • Data: 2009-03-06 12:39:32
    Temat: Re: Ciekawostka - Rostowski.
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co innego sprzedaż na górce, a co innego gra w porozumieniu ze spekulatnami
    > na której traci naród.....

    gdyby był w zmowie ze spekulantami to nie robiłby żadnych ruchów, tylko
    pozwolił im zrealizowac zyski po 5.50 za euro... czasem pomysl, to naprawdę nie
    boli... a poza tym ja sobie nie życzę, żebyś takie teksty pisał o premierze
    mojego kraju... to że cierpisz na swojego rodzaju paranoję to jest twoja
    sprawa, ale są pewne granice... możesz go nie lubic, możesz sobie bluzgac na
    niego jak chcesz, ale pewnych granic nie przekraczaj... a najciekawsze jest to,
    że ludzie którzy nie potrafią się zatroszczyc o siebie, martwią się o naród...