  • Data: 2009-03-08 08:23:24
    Temat: Re: Ciekawostka - Rostowski.
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Viper jakie ty musisz mieć ogromne klapki na oczach .....
    > Przecież na twoich oczach TU I TERAZ wyprzedają ciebie i mnie
    > żydowsko-unijnym biurokratom, tak samo jak 40 lat temu ich przodkowie
    > wyprzedawali ten nadwiślański kraj  naszym sowieckim towarzyszom ....
    >
    > Wyprzedawali, wyprzedają i wyprzedawać będą ....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu

    drogi Endriu, najbardziej sprzedajne kur... jakie znam to są ci, którymi się z
    wypiekami na buzi zaczytujesz... powiedz mi, dlaczego wielki niezależny
    podobno dziennikarz, piewca liberalizmu, tak liże rowka Ojcu Dyrektorowi... za
    nędzne wierszówki z ND czy RM... a toruń jak wiadomo ma tyle wspólnego z
    liberalizmem co krzesło elektryczne z krzesłem... dla mnie to jest szczyt
    zeszmacenia... a jak się będziesz tyle pluł i ział nienawiścią to szybko
    wrzodów dostaniesz...