  • Data: 2006-01-07 09:33:16
    Temat: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    XYZ napisał(a):

    > Niech mi ktos powie poco komu pieniadze ktorych po zaciagnieciu kredytu nie
    > bedzie mogl spalcic - to zloty interes ale tylko dla bankow.

    Majac karte z wysokim limitem mozna dzieki niej calkiem sporo i plynnie
    zarabiac, oczywiscie jesli umiejetnie obraca sie pieniedzmi. Ale to
    trzeba miec pojecie i wyobraznie, a nie bedac czlowiekiem z niskim
    dochodem isc do restauracji i jesc obiady po 200zl, a pozniej nie miec z
    czego splacac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos