  • Data: 2006-01-07 10:18:50
    Temat: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Od: "laokon" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Twoje opowiadanie to chyba mała prowokacja.
    Powiadasz, że pracowałeś 8 miesięcy w UK. Po opłaceniu wszystkich
    kontrybucji i mieszkania i żarcia powinieneś mieć na czysto jakieś 4000 -
    5000 funtów (możemy się porówywać - też pracuję jako fizol).
    Byle jaka brytyjska karta kredytowa, którą bank Ci zaoferuje to jakieś
    kolejne 1000 funtów, overdraft 2000.

    W mojej opinii mogłeś spłacić ten dług 5 razy, a że cwaniaczkowałeś z
    przelewami (21 funtów to duzo, gdy wysyłasz np 500? 4%?). to teraz płać
    odsetki.
    Mogłeś wysyłać banknoty 50Ł w kopercie za 1,9Ł (tak robi mój kumpel i
    wszystkie listy dochodzą...).

    Czemuś biedny? Boś....

    Hants