    From: "l.b" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Date: Sat, 07 Jan 2006 12:45:24 GMT

    > Kalectwo albo smierc to przypadek losowy, zupelnie inny od bezmyslnosci,
    > dzieki ktorej autor posta jest w takiej sytuacji w jakiej jest. Nie nalezy
    > tego wrzucac do jednego worka.

    Przewczytaj autora raz jeszcze - on stracil prace z dnia na dzien!

    > Mamy wspolczuc doroslemu i swiadomemu czlowiekowi, ktory wydawal pieniadze
    > banku, a teraz nie ma ich z czego oddac? A jakby tak ktos wydal Twoje
    > pieniadze to tez bys mu odpuscil w imie litowania sie i wspolczucia?

    Bredzisz, bo ja bym pierwszemu lepszemu z ulicy nie pozyczyl nie znajac jego
    sytuacji czy zdolnosci do oddania tej kasy - a ze bank ma Was klientow w
    dupie i nie sprawdza komu daje kase to juz inna historia - to psi obowiazek
    banku sprawdzac komu dja "Wasza" kase! I ty jeszcze bronisz tego fatalnego
    twojego gospodarza (bank) twoich ciezko zarobinych pieniedzy... tylko
    pogratulowac samozaparcia i bezmyslnosci.

    > Wiadomo, iz raz jest w zyciu lepiej, a raz gorzej, ale jesli jest gorzej
    > to nie znaczy, iz mozna wtedy zyc na koszt innych. KK nie jest dla
    > wszystkich, a nieumiejetne z niej korzystanie konczy sie wlasnie tak jak
    > tu opisano. I nie maja tu nic do rzeczy aluzja o Polakach. W Holandii jak
    > stracisz pieniadze i prace to stracisz tez znajomych, a kasy nikt ci nie
    > pozyczy, bo mogles sie ubezpieczyc albo mozesz isc do banku. Taka jest tam
    > rzeczywistosc.

    a co ma do sprawy utrata przyjacol?! Tu piszemy o banku i jego podejsciu do
    klienta, czy w Holandii tez tak by bank podszedl?