    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citek leci w kulki po raz kolejny
    Date: Wed, 11 Jul 2012 00:03:10 +0200

    "koala" jthaso$ian$...@u...news.interia.pl

    > Jakieś 3 lata temu było tak że prowadzenie kosztowało ryczałtowo jakąś kwotę nie
    pamiętam ile - chyba były jakieś zwolnienia

    Mnie zwolnili całkowicie z wszelkich opłat prowadzących. Jedynie proponują
    mi ratalną spłatę kredytówki, gdy przekroczę limit -- teraz właśnie do mnie
    zadzwoniono i wyjaśniono mi, że limit karty jest przekroczony, i że kwota
    do najbliższej spłaty jest spora, zatem mogę rozłożyć spłatę na raty, o ile
    chcę... Oczywiście nie chciałem. :) Nawet nie pytałem, ile to by kosztowało.
    I oczywiście zechciałem (jak zawsze w takiej sytuacji) podniesienia limitu.
    Tu (jak zwykle) zaproponowano mi przełączenie do osoby kompetentnej -- i też
    (jak zazwyczaj) zrezygnowałem z przełączenia. :)

    > jakieś 2 lata temu było przelewy przychodzące minimum 2000 = zwolenienie z opłaty
    za prowadzenie(bodajże 6 zł)...karta była wtedy
    > gratis. i naciągneli mnie na opłatę za zmianę typu konta w tym momencie - bo
    efektywnie konto byłoby grati ale opłata była 20
    > zł...

    U mnie kredytówka miała być za free jakiś czas -- wymogłem zmianę umowy tak,
    aby mieć zapis tej bezpłatności. :) Po tym okresie bezpłatność mi przedłużono,
    choć spóźniłem się z wypowiedzeniem na czas. W zamian delikatnie zapytano mnie,
    czy mógłbym zrezygnować z papierowego wyciągu. Oczywiście zrezygnowałem.

    Jakiś czas (chyba po roku) później opłatę pobrano i po netowej interwencji
    oddzwoniono do mnie i poinformowano mnie o wystornowaniu opłaty. :) A później
    dano mi wszystkie prowadzenia za free, o ile będę lał co miesiąc 2kpln. Gdy
    któregoś razy na oszczędnym walały się złotówki, a miesiąc chylił się ku
    końcowi, zadzwoniono do mnie i zaproponowano mi, abym zabrał pieniądze
    z oszczędnego, po czym je wlał ponownie na ROR w celu uniknięcia opłaty...

    Gdy dzwoniono do mnie w sprawie storna, jechałem dość szybko całkiem leśną
    drogą. Moje rozumowanie było takie -- im szybciej człowiek jedzie tym mu
    trudniej trafić do celu, jakim jest drzewo. ;) A droga była piaszczysta,
    niepewna, z dość dużym wyprzedzeniem należało reagować, :) aby nie
    okaleczyć ;) któregoś z tych drzew. :)

> [...]
    wpływów ale od kwoty płatności
    > bezgotówkowych...kretyńską bo kto mając od nich kredytówkę będzie używał do
    płacenia debetówkę...
    > (w odsądzanym od czci i wiary mBanku płacenie kredytówką się liczy do limitu i to
    jest trochę lepsze jednak)
    > Ale była wtedy marchewka - konto było darmo niezależnie od obrotów..

    > A teraz opłaty za debetówkę są (w dodatku wyższe o złotówkę)...i znowu przywracają
    limit wpływów...
    > Jak do tej pory nie chciało mi się likwidować debetówki u nich...to teraz
    zlikwiduję...tak dla przykładu. Infolinia dezinformuje
    > że się nie da tego zrobić ale się da zamieniając kartę na kartę identyfikacyjną
    (darmową)

    > Konto trzymam jako "wpłatomat z interfejsem białkowym" z którego korzystam
    parokrotnie w roku...chyba już czas poszukać
    > alternatywy.

    Ja w tym wpłatomacie chyba jeszcze ani razu nie wpłacałem. :)

    -=-

    Citi na razie jawi się mi jako bank przyjazny.
    Dostałem od nich 150 wiśni w zamian za dodatkowe karty kredytowe.

    Matce w Biedronce ukradziono kredytówkę Citi, za nową Citi ściął matce 3 dychy.
    Poza tym nie wziął na razie nic ani ode mnie, ani od matki w ,,nowożytnej erze
    współpracy'', czyli od lipca 2007 roku. Wcześniej ciął mi dychę miesięcznie za
    nic, :) to znaczy -- za ROR.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'