  • Data: 2007-05-23 10:41:52
    Temat: Re: Citi Gold
    Od: yayco <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos pisze:

    > Troche to malo, skoro w innych bankach trzeba miec tyle miesiecznie.

    To zależy w końcu od banku.
    ING, dla przykładu 100, 500, 1000 w zależności od karty. A Raiffeisen
    1000, 1500, 2000.
    Citi jest dosyć elastyczne i bierze pod uwagę rozmaite czynniki.
    Szarą visę zwolnili dożywotnio z opłat i może słusznie, bo obroty na
    niej zasadniczo są. Ale dali nam kiedyś nieproszeni żółtego mastera,
    którego używamy od wielkiego dzwonu i wyłącznie do transakcji
    podwyższonego ryzyka. Nawet jej w domu nie trzymamy, bo po co. Co rok im
    mówimy, że rezygnujemy, a oni co rok i *na rok* nas zwalniają. Obawiam
    się, że w zeszłym roku obciążenia nie przekroczyły 500$. Zwolnili. Widać
    nie tylko obrót się liczy.
    Ostatnio nawet Citi było tak hojne, że przysłało nam w prezencie zestaw
    do wina. Muszę przyznać, że sprawił mi większą frajdę, niż farbki do
    jajek od Lukasa...

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****