eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - KK - upierdliwe telefonyRe: Citi - KK - upierdliwe telefony
  • Data: 2011-03-16 14:53:29
    Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
    Od: darnok <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-03-16 14:49, Jarek Andrzejewski wrote:
    > On Wed, 16 Mar 2011 10:27:59 +0100, darnok
    > <d...@a...spam.ch> wrote:
    >
    >> Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o
    >> autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne
    > dzwonią z zastrzeżonego numeru? Włącz ACR i miej z głowy.
    > Ja tak zrobiłem, jak ciągle chcieli mi "rozkładać na raty" albo "dawać
    > dodatkową gotówkę" (ostatnio 114 tys. :-)
    >

    Ale to nie do konca o to chodzi.
    Sytacja o ktorej pisze nie dotyczy bezposrednio mnie - ja mam tylko
    karte dodatkowa i do mnie nie dzwonia.
    Dzwonia do wlasciciela karty glownej.
    Tyle tylko ze jest to dla mnie nowosc, bo przez kilka lat posiadalem
    karte z kilkakrotnie wyzszym limitem i czasami wykorzystywalem ja na
    maksa, czasami w kilku procentach limitu i nie dzwonilili z pierdolami -
    przypominamy o prawidlowym uzywaniu karty. Czasem tylko tradycyjny spam
    o RATIO czy super ofercie.
    A tutaj zaczeli uprzykrzac zycie - jakimis informacjiami o zadluzeniu, a
    nie super ofertami. I chce wiedziec czy ktos mial podobnie ze go bank
    jakby "specjalnie" traktowal jak podejrzanego i kiedy bankowi to przejdzie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1