eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - KK - upierdliwe telefonyRe: Citi - KK - upierdliwe telefony
  • Data: 2011-03-16 18:49:48
    Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > On Wed, 16 Mar 2011 10:27:59 +0100, darnok
    > <d...@a...spam.ch> wrote:
    >
    >>Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o
    >>autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne
    >
    > dzwonią z zastrzeżonego numeru? Włącz ACR i miej z głowy.
    > Ja tak zrobiłem, jak ciągle chcieli mi "rozkładać na raty" albo "dawać
    > dodatkową gotówkę" (ostatnio 114 tys. :-)

    tez to mialem w citi (karta uzywana aktywnie i splacana w terminie),
    dwa razy w miesiacu dzwonili jak nic z ta sama propozycja. kilka razy
    sie autoryzowalem, bo nie chcieli bez tego powiedziec w jakiej sprawie
    dzwonia (a noz widelec fraud i chec blokady karty?), ale zawsze chodzilo
    o spam. w koncu poprosilem panne o autoryzacje, odpowiedziala,
    ze nie ma mozliwosci bo maja takie procedury, wiec zakonczylem rozmowe.
    od tamtej pory juz nikt nie zadzwonil, karta poki co dziala.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1