eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - KK - upierdliwe telefonyRe: Citi - KK - upierdliwe telefony
  • Data: 2011-03-16 17:51:17
    Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-16 10:27, darnok pisze:

    > Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie
    > - bo staje sie to mocno upierdliwe.

    W przeciwieństwie do większości ja nie mam z nimi żadnego kłopotu.
    Zgód marketingowych przy wyrabianiu karty nie wyrażałem, miałem
    jeden telefon z "specjalną" ofertą i pytaniem czy jednorazowo zgodę
    wyrażę. Nie wyraziłem. Potem jeszcze jeden telefon którego nie
    odebrałem. I nic więcej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1