  • Data: 2003-01-08 10:20:09
    Temat: Re: [Citi Maestro] Plaskie jest piekne (?) - dlugie
    Od: "Piotrek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mi
    >
    > Jak blokuje ci dostep do pieniedzy? Ja wspolpracujer z Citi od 2 lat i
    > jeszcze nigdy nic mi nie zablokowali bez mojej wiedzy i zgody :)

    A mnie zdarzaly sie prawdziwe cuda...pewnego dnia z konta zniklo mi kilka
    tysiecy zlotych - blad systemu. Naprawianie trawalo prawie tydzien. Na
    koniec dostale w prezencie upominki ktore zostalu zniszczone podczas
    transportu (polamany zegarek i plyta CD w metalowej oprawce ktora tez byla
    makabrycznie pogieta). Wtedy nie zmienilem konta (nie dostalem rownie
    korzystnych warunkow w MultiBanku) a kiedy teraz znow zaczalem myslec o
    zmianie to w sumie okazalo sie dalej oferta Citi jest dla mnie korzystna. Co
    ciekawe porownujac oferte Multi i Citi okazuje sie ze pomijajac
    oprocentowanie Citi jest rownie tanie (i porownywalem CitiKonto choc sam mam
    CityOne) - oczywiscie bralem pod uwage tylko te uslugi ktorych ja uzywam. I
    mam dylemat czy jest sens zmieniac bank, znow ryzykowac problemy ktore
    zdarzaja sie wszedzie, tyle ze w Citi jako stary klient mam juz pewna
    historie i nikt nie traktuje mnie jak nieznanego "podejrzanego" goscia. Po
    prostu znam ten bank, jego "narowy" i jednoczesnie plusy...

    Pozdrawiam
    Piotrek