  • Data: 2003-01-08 10:17:21
    Temat: nie zawsze plaskie jest piekne
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > W praktyce wyglada to bardzo dobrze. Ze zdziwieniem zauwazylem, ze
    > sprzedawcy bardzo lubia PIN pady - maszyna pisze "kod PIN zgodny" i nie
    > trzeba nic porownywac (a tym samym zero odpowiedzialnosci), nie trzeba
    > nerwowo szukac dlugopisu oraz miejsca na ladzie, zeby w miare czytelnie sie
    > podpisac.

    Wiedząc o tym kilka dni temu po odebraniu Maestro przedpłaconej poszedłem
    sobie do księgarni nie podpisując nawet nowej karty. Przy kasie nie zauważyłem
    PIN-PAD'a, więc serduszko zapikało mocniej. Teraz już na pewno nie zapłacę
    kartą, a może nawet mi ją zabiorą. Tymczam panienka podała mi długopis,
    podpisałem grzecznie i wyszedłem z książką.

    A czytałem, że Maestro musi być autoryzowane PIN-em.

    Piotrek