eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti nie dzwoniRe: Citi nie dzwoni
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi nie dzwoni
    Date: Sun, 22 Feb 2009 21:20:44 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <gnsc2u$62$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gnrcd9$an8$1@inews.gazeta.pl> <gnrn54$k6r$2@news.onet.pl>
    <gnrr7b$2pqi$1@services.telesweet.net>
    NNTP-Posting-Host: mail.micha.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1235334046 194 62.121.65.221 (22 Feb 2009 20:20:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Feb 2009 20:20:46 +0000 (UTC)
    X-User: michabbs
    In-Reply-To: <gnrr7b$2pqi$1@services.telesweet.net>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.8.1.19) Gecko/20090105
    Thunderbird/2.0.0.19 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:476642
    [ ukryj nagłówki ]

    kashmiri wrote:

    >>> Nie żeby mnie to dziwiło, bo przecież rozwiązując umowę właśnie tego się
    >>> spodziewałem, ale po lekturze grupy spodziewałem się także telefonu z
    >>> próbą zatrzymania mnie na siłę. Co prawda i tak bym odmówił, ale czuję
    >>> pewien niedosyt... :-)
    >>
    >> Wszystko się po prostu zmieniło. Kiedyś jak rezygnowałem z KK
    >> Millenium to dzwonili i proponowali różne cuda. Jak rezygnowałem
    >> ostatnio to zadzwonili raz, nie mogłem rozmawiać więc prosiłem aby
    >> zadzwonili później. Za 3 dni karta zniknęła z systemu.
    >
    > Tak przy okazji: kiedy zamykałeś kartę? Ja złożyłem dyspozycję
    > zamknięcia rachunku półtora mies. temu (w oddziale) i do tej pory
    > wszystko w necie

    Jeśli się nie mylę, to chyba 20 stycznia zaniosłem do oddziału przy
    Senatorskiej. Oczywiście nie chcieli przyjąć, bo "przyjmujemy dyspozycje
    tylko na naszych formularzach". Nie chciało mi się kłócić, więc po
    prostu przepisałem treść na formularz - i tak oto zamiast pięknego
    wydruku dostali ledwie czytelne bazgroły. Sami chcieli. :-)

    Jeśli się nie mylę, to kartę mi zamknęli chyba 1-2 dni przed czasem.
    Ciekawe jak zareagowaliby na reklamację, że mi karta nie działa, gdyby
    chciał jej użyć (no bo w sumie czemu nie? powinna działać do upłynięcia
    okresu wypowiedzenia...)

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1