eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti nie dzwoni › Re: Citi nie dzwoni
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for
    -mail
    From: Ra <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi nie dzwoni
    Date: Sun, 22 Feb 2009 21:51:46 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 20
    Message-ID: <gnsdon$dar$1@node2.news.atman.pl>
    References: <gnrcd9$an8$1@inews.gazeta.pl> <gnrn54$k6r$2@news.onet.pl>
    <gnrr7b$2pqi$1@services.telesweet.net> <gnsc2u$62$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087207130114.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1235335767 13659 87.207.130.114 (22 Feb 2009 20:49:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Feb 2009 20:49:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    In-Reply-To: <gnsc2u$62$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:476648
    [ ukryj nagłówki ]

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > kashmiri wrote:
    >
    >>>> Nie żeby mnie to dziwiło, bo przecież rozwiązując umowę właśnie tego się
    >>>> spodziewałem, ale po lekturze grupy spodziewałem się także telefonu z
    >>>> próbą zatrzymania mnie na siłę. Co prawda i tak bym odmówił, ale czuję
    >>>> pewien niedosyt... :-)
    >>> Wszystko się po prostu zmieniło. Kiedyś jak rezygnowałem z KK
    >>> Millenium to dzwonili i proponowali różne cuda. Jak rezygnowałem
    >>> ostatnio to zadzwonili raz, nie mogłem rozmawiać więc prosiłem aby
    >>> zadzwonili później. Za 3 dni karta zniknęła z systemu.
    >> Tak przy okazji: kiedy zamykałeś kartę? Ja złożyłem dyspozycję
    >> zamknięcia rachunku półtora mies. temu (w oddziale) i do tej pory
    >> wszystko w necie
    >
    > Jeśli się nie mylę, to chyba 20 stycznia zaniosłem do oddziału przy
    > Senatorskiej. Oczywiście nie chcieli przyjąć, bo "przyjmujemy dyspozycje
    no bo zaniosłeś do oddziały znaczy klient zdesperowany
    przy telefonicznej rezygnacji z chęcią ewentualnego przedłużenia od razu
    przełączają do działu utrzymania klienta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1