eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - nowa (nie)funkcjonalnośćRe: Citi - nowa (nie)funkcjonalność
  • Data: 2011-08-31 20:49:19
    Temat: Re: Citi - nowa (nie)funkcjonalność
    Od: darnok <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-08-31 19:24, witrak() wrote:

    > 2. Z powyżej opisanego loginu do konta chciałem zrobić przelewy za
    > rachunki. Nie natrafiłem jednak na opcję (dostępną wcześniej, np.
    > miesiąc temu) zamówienia bezpłatnego potwierdzenia przelewu
    > (przydatne w odniesieniu do "elektrowni") i lokalu użytkowego - do
    > rozliczeń dla USkarbowego.
    >
    > Sądząc, że to specjalne "udogodnienie" dla posiadaczy Citi-konta,
    > zapytałem Citiphonkę. I co się okazało: Opja znikła generalnie, bo
    > była źle zrobiona i niektórzy dostawali owe potwierdzenia na
    > niewłaściwy adres (zameldowania, zamiast korespondencyjny).

    Powiem ci tak, bylem jedna z osob ktora zglosila wlasnie reklamacje na
    zle dzialanie tej funkcji - otrzymywalem potwierdzenia na nieprawidlowy
    adres. Ale w najczarniejszych snach nie przypuszczalem ze zamiast
    poprawic to... usuna to :)

    Co ciekawe zgloszenie reklamacji na to wymagalo wykonania przeze mnie
    min 6 telefonow, bo konsultanci nie wierzyli ze to zle dziala :)
    Poza tym odsylali mnie do wlasciciela karty glownej, jako by to na jego
    adres trafialy potwierdzenia przelewow (co bylo nieprawda). Dopiero po
    wspolnej reklamacji mojej jak i wlasciciela karty glownej, ktos uwierzyl
    i przyznali ze maja blad.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1