eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
  • Data: 2008-05-14 18:34:37
    Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Paul" g0e2t1$t4u$...@i...gazeta.pl

    > Ja generalnie też jestem z nich zadowolony. Raz tylko miałem akcję, że
    > prawie spadłem z fotela ;] Definiowałem przez telefon przelew z KK na czynsz
    > do SM. Po podaniu wszystkich danych zalogowałem się i patrzę wszystko ok -
    > tylko jeden mały feler - odbiorca to SM SłÓżewiec ;] Zadzwoniłem jeszcze

    W Lukas mi ani razu nie wpisali odbiorcy bez błędów. :)
    A wpisali tych odbiorców dużo. :)

    Najpierw zaproponowałem im PenFlaszkę z danymi odbiorców, ale uznano
    to rozwiązanie za niebezpieczne (ciekawych mają informatyków) z powodu
    wirusów itp. żyjątek. Później przynosiłem im odbiorców na piśmie -- czasami
    były to umowy o prowadzenie karty czy rachunku bankowego, czasami po prostu
    wydrukowane numery i dane odbiorców. Za każdym razem litery były duże (ja
    mam słaby wzrok, a przed rokiem prawie nic nie widziałem z odległości
    ***innej*** niż 30 cm czy 40 cm; teraz widzę o ,,niebo'' lepiej)
    i czytelne. :) Zazwyczaj były to błędy niechlujstwa typu 'rochunek'. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1