  • Data: 2003-09-24 06:57:18
    Temat: Re: Citi przed mbankiem? ;-))
    Od: "Zosia Samosia" <f...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Od 12/10 Citikonto bedzie kosztować 4,99 + 3 + 2 = 10zl
    > Sorry, ale 10zl za tak badziewne konto, to juz przesada !

    Moglbys podac jakies kontretne argumenty (poza bezpieczenstwem w dostepie -
    bo to akurat wiem).
    Bede wdzieczny.
    Ostatnio analizowalem opcje przejscia z Citi do Multi i wyszlo mi ze
    niestety ale Multi jest dla mnie gorszy i drozszy (zastanawialem sie nad
    wersja multikonto My, a w tej chwili posiadam CitiKonto).
    A dodotkowo, wyszlo mi z wyliczen, ze gdyby sie zdarzylo ze nie mialbym
    przez jakis czas (kilka miesecy, rok) dostepu do netu - to Multi jest
    porazka.

    Pozdrawiam,