    From: krzysztofsf <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi się stacza...
    Date: Thu, 26 Nov 2009 22:22:37 +0100

    Adam Płaszczyca pisze:

    > No właśnie nie do końca - w regulaminie jaki dostałem stoi, że tylko
    > transakcje z uzyciem PIN-u, jesli uzytkownik nie dochował należytej
    > staranności.
    > Oczywiście zapytam na piśmie, w jakich sytuacjach bank uznaje, że
    > użytkownik nie dochował tejże.

    Bardzo ciekawy jestem odpowiedzi.
    Obawiam sie jednak, ze moze byc enigmatyczna i dajaca sie
    zinterpretowac, ze kazda okolicznosc dzieki ktorej osoba postronna
    poznala PIN, jest efektem nienalezytej starannosci, za wyjatkiem
    udowodnionego skimmingu (ale wtedy to juz sa operacje na klonie karty).

    Opublikuj odpowiedz na grupie, jesli mozna prosic.