eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Zmiany w procesie Autoryzacji InternetowejRe: Citibank Zmiany w procesie Autoryzacji Internetowej
  • Data: 2021-11-19 15:41:13
    Temat: Re: Citibank Zmiany w procesie Autoryzacji Internetowej
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Też maila dostałem i w sumie jednak trochę prościej ale... Trochę jednak
    nie przekonuje mnie logowanie się do bankowości internetowej na
    telefonie (i podawanie kompletnego hasła)...

    On 19/11/2021 14:58, WAM wrote:
    > Że niby ułatwiają:
    >
    > ***
    > Informujemy, że opierając się na komentarzach otrzymanych od naszych
    > Klientów, od 20.11.2021 wprowadzamy zmiany w procesie Autoryzacji
    > Internetowej - proces autoryzacji transakcji tą metodą zostanie
    > skrócony do 3 kroków. Nie będzie już konieczne wpisywanie
    > jednorazowego kodu, z kolejnej wiadomości SMS.
    >
    > Od 20 listopada 2021, aby zatwierdzić transakcję kartą w Internecie:
    >
    > * klikasz w link do strony autoryzacyjnej, który otrzymasz SMS-em na
    > swój numer telefonu, (linku można użyć tylko raz),
    > * sprawdzasz szczegóły transakcji, wprowadzasz dane logowania do
    > Citibank(R) Online i klikasz ,,Autoryzuj",
    > * wracasz na stronę sklepu i klikasz ,,Zakończ transakcję".
    >
    >
    > Gotowe, płatność została potwierdzona!
    >
    > Poznaj nowy, uproszczony proces potwierdzania Twoich transakcji kartą
    > w Internecie, przy użyciu danych logowania do serwisu bankowości
    > elektronicznej Citibank Online.
    >
    > Aby korzystać z tej metody nie musisz posiadać aplikacji Citi Mobile(R),
    > wystarczą Twoje dane logowania do Citibank Online.
    > ***
    >
    > WAM
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1