eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank i KK typu "opt-out"?Re: Citibank i KK typu "opt-out"?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!wsisiz.edu.pl!not-for-mail
    From: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank i KK typu "opt-out"?
    Date: Sun, 22 Mar 2009 12:57:06 +0100
    Organization: WSISiZ
    Lines: 33
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <gq592f$eln$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <gq3ccg$ogl$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5...@c...googlegroups.com>
    <gq3i2q$q10$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@g...googlegroups.com>
    <8...@k...kjonca>
    <2...@p...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: chello089074129002.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1237723023 15031 89.74.129.2 (22 Mar 2009 11:57:03
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Mar 2009 11:57:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <2...@p...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:480449
    [ ukryj nagłówki ]

    szczurwa pisze:

    > Nigdy w przypadku tego typu ofert nie ma zawarcia umowy z automatu.
    > Musi być jakiś przejaw wyrażnej aktywności ze strony klienta,
    > świadczący o przystąpieniu przez niego do jej wykonania, choćby po to,
    > by ustalić datę wejścia umowy w życie. Dlatego uważam, że ta forma
    > oferowania produktów jest stosunkowo bezpieczna. Jeśli karta Ci nie
    > odpowiada - do kosza - i niech bank Ci udowadnia, że zawarłeś
    > umowę..!
    >
    > Dlatego nie wierzę, ze opisywany w pierwszym wątku przypadek nie użył
    > tej karty, lub też w inny sposób nie wyraził woli przysąpienia do
    > umowy o kartę. A potem o wszystkim zapomniał.
    >

    Nieco rozjaśnię - karta NIGDY nie aktywowana, nie używana, nie
    podpisana, nic z nią nie było robione.

    Jakie było oświadczenie woli? Już tłumaczę. Ankieta. Po prostu, kobieta
    wypełniła ankietę promocyjną Citibanku w kinie, ot, stała panienka i za
    wypełnienie ankiety (co jak rozumiem NIE JEST umową w żadnym wypadku!)
    dostawało się bilet do kina...

    No i tak to wyszło, przysłali KK, co roku ściągali opłatę roczną, mimo
    ze karta nie ruszana i nie aktywowana. Co ciekawe, opłata nigdy nie była
    płacona, ale też nie naliczono żadnych odsetek na wyciągach :)

    Zdaje się, że czeka nas niezła zabawa z Citi.. ech. W ostateczności,
    zapłaci kobieta te 130 zł i po temacie, odda kartę. Choć uważam, że
    płacić nie powinna bo nie zawierała z nimi żadnej umowy!

    Pozdr,
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1