eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank i reklamacje - wesola konsultantkaRe: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
  • Data: 2007-08-09 10:44:55
    Temat: Re: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sebastian <m...@m...com> napisał(a):

    >
    > Można prosić konsultanta o pisemną odpowiedź na telefoniczną reklamacje?

    Ja tak zrobilem gdy dostalem umowe na KK z innej promocji niz zamawialem.
    Pismo sprostowalo tresc umowy i zagwarantowalo, ze mam karte bezplatna przez 3 lata
    a nie rok, jak w nadeslanej umowie.

    > Dzięki za info, tak zrobię po powrocie z wakacji.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1