eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank i reklamacje - wesola konsultantkaRe: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
  • Data: 2007-08-22 15:25:50
    Temat: Re: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztofsf pisze:
    > Sebastian <m...@m...com> napisał(a):
    >
    >> Szkoda tylko, że go na karcie nie widać,
    >> wersja niewidzialna? Tylko w ultrafiolecie się ujawniam? :)
    >>
    >> Ma w komputerze, że karta jest ze zdjęciem i nie możliwości żeby było
    >> inaczej.
    >> Ps. Nie zależy mi na zdjęciu, mogę donieść nowe, tylko Citi nie chce :)
    >
    > popros o odpowiedz pisemna na zgloszona reklamacje - wtedy zapewne sprawa trafi
    > wyzej i ktos rozwikla, jakie sa przyczyny techniczne braku zdjecia, i podejmie
    > wlasciwa decyzje - zrobia duplikat juz ze zdjeciem lub poprosza o doslanie nowego.

    Sprawa rozwiązała się sama. Zadzwoniła konsultantka, że doszło do
    pomyłki i właściwa karta będzie za tydzień. Kartę już mam, sprawdziłem
    działa. Zdjęcie trochę krzywo wycięte, ale przeboleje. Zmieniałem żeby
    zwiększyć bezpieczeństwo i wydłużyć okres ubezpieczenia a nie po to żeby
    się lansować :)

    --
    Pozdrawiam
    Sebastian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1