    From: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank: transfery PL<->UK
    Date: Fri, 4 Apr 2008 11:25:15 +0200

    > Trwa długo, przyznaję.
    > Ale na stronę nie narzekaj, nie może być gorzej niż w Citibank PL. Tutaj
    > masz wszystko przejrzyście:
    > http://www.citibank.co.uk/personal/banking/bankingpr
    oducts/currentaccounts/sterling/table.htm

    > W skrócie: konto i standardowa funkcjonalność są bezpłatne, tak jak w
    > "normalnych" bankach brytyjskich.
    Ok w przypadku "zwykłych kont" moze i standart brytyjski
    Ale jaki jest wtedy sens zakładania konta w banku który nie ma oddziałów?
    Mimo ze korzystam przez internet to jednak oddziały się od czasu do czasu
    przydaja.
    Pozatym ja szukałem TOiP dla tego konta specjalnie dla Polaków.
    Na stronie UK w ogole nie ma - odsyła Cie do Polskiej a tam wiadomo co jest
    (czyli
    nie ma niczego poza delikatnie nazywajac burdelem).
    Nie zebym sie martwił o ten lichwiarski bank ale dziwi mnie ze tak wielki
    bank
    nie potrafi zrobić porzadku na stronie (a moze wlasnie przez to ze jest tak
    wielki?).
    Co jak co ale TOiP sie da znaleźć na kazdej stronie nawet krytykowanego
    Pekao
    czy BOŚ (choć też jest dość nieczytelne)