  • Data: 2004-10-21 21:53:37
    Temat: Re: Citybank - skandal !!!
    Od: andy_k <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Oct 2004 21:49:33 +0200, yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    wrote:

    >Co prawda pisałem w innym wątku, że mylenie płci Glenn to
    >najpopularniejszy dowcip tej grupy, ale coraz bardziej dochodzę do
    >wniosku, że to jest swego rodzaju test osobopoznawczy...

    Ale "filozofowanie", wg mnie to tylko test na to kto jest nowy na tej grupie,
    ale to mozna zauwazyc i bez uciekania sie do pomocy Glenn. Ciagle gadanie o
    plci Glenn w niemal kazdym dluzszym watku, w ktorym Glenn sie odezwie, jest
    dla starych bywalcow tej grupy co najmniej nudne. To przeciez calkiem
    normalne, ze nowi na grupie nie beda wiedzieli, ze Glenn to kobieta i to nie
    ich wina, a Glenn, ze sobie meski pseudonim wybrala (swoja droga ma ladne
    imie, wiec nie wiem, dlaczego je "ukrywa").

    A wlasciwie co znaczy slowo "Glenn", wyjasnisz Agnieszko?