  • Data: 2008-01-09 10:11:06
    Temat: Re: Clarkson i jego 500 funciaków
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 08 Jan 2008 22:52:21 +0000, Piotr Gralak napisał(a):

    > The bank cannot find out who did this because of the Data Protection Act
    > and they cannot stop it from happening again.
    >
    > Z tekstu wynika, że bank nie może się tego dowiedzieć.
    > Czyli po prostu do banku przyszło polecenie zapłaty które musiało zostać
    > zrealizowane, bo bank nie wymaga od klienta dostarczenia żadnej zgody.

    Cóż, generalnie to jest to kpina a nie bezpieczeństwo :)
    Już wolę się logować, podawać hasła niż pewnego dnia dowiedzieć się że ktoś
    mi wyczyścił konto (bo np. zobaczył mój numer konta na wyciągu zabranym ze
    skrzynki pocztowej)...

    Generalnie na tzw. zachodzie bezpieczeństwo w bankowości jest duuuużo niższe
    niż u nas - widać to choćby po idiotycznym podejściu Citibanku... Nie mogę
    mieć internetowego dostępu do konta karty płatniczej, dopóki nie wygeneruję
    sobie dla niej PINu i tegoż pinu, razem z numerem karty, nie podam na
    stronie citibanku :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944