  • Data: 2012-09-01 15:58:33
    Temat: Re: Co dalej ?
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@g...com wrote:

    > Totus z małej litery, pierdolisz tu akademickie farmazony podczas gdy twoi
    > idole najpierw to z Platformy później od Palikota nieźle rzeźbią naród.
    > Podwyższenie wieku emerytalnego, podwyższenie opłat za leki, zarżnięcie
    > budowlanki, teraz plajta związanego z rządem AmberGold i OLT, zaraz plajta
    > systemu z powodu braku szmalu w kasie budżetu.
    >
    > Nie jest ci głupio czołowy grupowy pro-balcerowiczowski euroentuzjasto za
    > naganianie tutaj na tych złodziei?. Sławku XXL-u nie boicie się, że po
    > plajcie systemu w waszych idoli zaczną rzucać koktailami mołotowa ?

    Mnie wystarczy jak Ty się o wszystko boisz. Śpisz choć trochę?

    Jak dla Ciebie są to akademickie farmazony to należy Ci się ten strach.
    Strach płynie z głupoty, czyli niezrozumienia otaczającego świata. Ta
    plajta, która jest za rogiem też Ci się należy. Potem będziecie się tu ciąć
    o spleśniały kawałek chleba, gdy przeprowadzone zostanie państwo
    wszechmogące i regulacja wszechobecna. Ideologicznie słuszna. Nie będą
    rządzili agenci z WSI tylko jezuici i franciszkanie oraz benedyktyni.
    Jak ktoś nie wie o czym mówię to dobrze jest zajrzeć do Korei Północnej lub
    na Kubę czy prześledzić lata świetności gospodarczej i społecznej rządów
    Stalina czy Hitlera całkowicie abstrahując wojnę. Do tego prowadzi wiedzenie
    lepiej za innych.
    Wbijanie swojej moralności kolanem komuś w gardło to Twoja recepta na ogólną
    szczęśliwość i dostatek.