  • Data: 2015-07-16 08:08:29
    Temat: Re: Co dalej z Grecją?
    Od: jj <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oni są niesłychanie znękani tymi ograniczeniami wypłat. Bo to są ich
    > pieniądze, które oni powierzyli bankom. A straszą ich, że to potrwa nie
    > wiadomo jak długo (obecnie do piątku, pewnie znowu przedłużą). Kontrola
    > przepływu poza Grecję z kolei paraliżuje część biznesu.

    Ja jestem ciekawy jak oni chcą znieść ten ograniczenia. Przecież ludzie rzucą się do
    wybierania gotówki, nie nadążą z drukowaniem papieru. Nikt przy zdrowych zmysłach nie
    będzie chciał zostawiać "pieniędzy" (wirtualnych zer i jedynek) na kontach w banku!
    IMHO te limity zostaną bardzo długo, ew. będą powolutku podnoszone.