eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo jesli bank zlamie regulaminRe: Co jesli bank zlamie regulamin
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsrouter.ch
    ello.at!newsfeed01.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <1...@n...onet.pl>
    <1...@n...onet.pl>
    <PMija.173664$Xa3.1521401@news.chello.at> <b6kec0$9si$1@news.onet.pl>
    <0ijja.174067$Xa3.1530699@news.chello.at> <b6kk0p$ko4$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Co jesli bank zlamie regulamin
    Lines: 28
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Message-ID: <GGCja.19044$fH1.158609@news.chello.at>
    Date: Sat, 05 Apr 2003 15:32:54 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.32.23
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1049556774 62.179.32.23 (Sat, 05 Apr 2003 17:32:54 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Sat, 05 Apr 2003 17:32:54 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:234834
    [ ukryj nagłówki ]

    "Tomek Dygała" <tdygala@anty##fasolka.post.pl> wrote in message
    news:b6kk0p$ko4$1@news.onet.pl...
    >
    > tak się składa że ja znam takie sytuacje z autopsji
    > z racji pracy w audycie wewnętrznym i w znanych mi przypadkach
    > sprawa była rzetelnie badana a GINB był informowany
    > o szczegółach a nie tylko że sprawa została załatwiona.

    Coz, wypada ubolewac, ze bank w ktorym pracujesz nie potrafi rzetelnie
    rozpatrywac skarg klientow bez interwencji przez instytucje zewnetrzna u
    prezesa. W prawidlowo dzialajacym banku kazda skarga/reklamacja klienta jest
    rozpatrywana dokladnie. Moze problem Seby dotyczy wlasnie banku w ktorym
    pracujesz, a wtedy zapewne powinien postapic jak radzisz :). BTW moze warto
    napisac tu w jaki sposob bank zlamal regulamin?
    To, ze bank tlumaczy sie czasami przed GINBem w takich sprawach wynika z z
    dobrej woli banku i checi utrzymania dobrych relacji miedzy instytucjami,
    nieprawdaz? Pytanie tylko czy instytucje kontrolujaca powinna wywierac wplyw
    na decyzje banku w sprawach ktore nie leza w jej kompetencjach?

    > Zupełnie inna kwestia to jest fakt że zdecydowana
    > większość skarg jest bezzasadna bo klient czegoś
    > gdzieś nie doczytał.
    >

    No, ale dzieki temu kontrola wewnetrzna ma co robic ;).

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1