    From: "Lestat" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co powiecie o kocie w INTELIGO???
    Date: Wed, 15 Mar 2006 21:38:53 +0100

    > Gdyby nie ten drogi przelew do innych banków to polecałbym Inteligo, a
    > tak to Lukas albo BZWBK.

    Czyli jesli mam powyzej 100 zł saldo, to nic nie place, za prowadzenie karty
    również? A co do przelewów, to ich dużo nie robie, poza tym 99 groszy, to
    jest wg mnie bardzo mała kwota, obecnie place za przelew w okienku banku 4
    zł lub przez portal, który stoi w banku 50 groszy... To co mnie skłania do
    Inteligo, to ilość bankomatów PKO BP, bo są praktycznie wszedzie, tym
    bardziej, ze obecnie mam konto własnie w PKO BP. Mam jeszcze dodatkowe
    pytanie, czy można wypłacac gotówke bezpłatnie nie tylko przez bankomat? Czy
    mozna w oddziale PKO BP w kasie wybrać takową gotówke bezpłatnie, jak np nie
    ma bankomatu?