  • Data: 2015-01-29 20:19:48
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Poznaniu przepisywanie liczników "na najemcę" to jest standard, a nie
    > jakieś odstępstwo.

    Nie znam Poznania, więc nie będę się wypowiadał. W Gdańsku nie jest to
    standardem w lokalizacjach, które mnie interesują, aczkolwiek raz się
    trafił taki właściciel.

    > Internet to tak samo problem najemcy. Jak się wyprowadza, to traci prawo
    > do lokalu i może rozwiązać umowę z tym dniem. Zazwyczaj, jeśli operator
    > duży, to można wnioskować o przeniesienie numeru na swój nowy adres,

    ...jeśli istnieją możliwości techniczne, co jest raczej rzadkie.

    > albo zrezygnować z umowy z winy abonenta (ponosząc karę umowną jeśli
    > takowa była). Czasem da się dogadać i kary nie ma. :)

    http://forum.gazetalubuska.pl/zerwanie-umowy-z-multi
    media-chorendalne-kary-t88980/

    Jedyne 1400zł kary ;-)

    > [1] Byłem najemcą, zarówno jako lokator, jak i przedsiębiorca (biuro)
    > w ponad 10 mieszkaniach/lokalach/domach przez ostatnie 8 lat i zawsze
    > procedury były takie j/w.

    Ja zdaję sobie sprawę, iż tak można zrobić i jest to wykonalne, ale to
    nie znaczy, że muszę tak robić.

    --
    Pozdrawiam