  • Data: 2015-01-29 20:07:57
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-27 o 23:04, Kris pisze:
    > Energa np nie robi problemu z założeniem licznika prepaid. Wręcz przeciwnie,
    czasami zachęca. Doładowania-zdrapki- można i tak ale w Energii jest EBOK, logujesz
    się, robisz szybki przelew, chyba kartą też można i za parę sekund dostajesz kod
    smsem. Gazownia- przepisanie gazomierza na lokatora trwało 20 minut. Kablówka+ net-
    moim lokatorów założyli nie pytając mnie o zgodę. A i mnie to nie przeszkadza bo
    umowę zapewne podpisali z Kowalskim a nie z " mieszkaniem przy ul Długiej 7\25".

    Kwestia standardu. Im niższy standard tym taniej, ale lokator bierze
    więcej obowiązków na siebie. To logiczne.

    --
    Pozdrawiam