  • Data: 2015-01-29 20:26:15
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-28 o 11:39, J.F. pisze:
    > Ale czy lekarz bedzie taki glupi, zeby Ci placic drogo za wynajem
    > zamiast kupic, chocby na kredyt ?

    To zależy od priorytetów lekarza. Wynajem ma swoje plusy. Gdy kiedyś
    miałem swoje to okazało się, iż miasto podupada i ciężko o pracę...
    Najpierw była w mieście... potem 25km od miasta, potem 50km, a skończyło
    się na pokonywaniu blisko 180km w obie strony do pracy dziennie.
    Korzystałem z PKP, więc w sumie na dojazdy traciłem ok. 7h licząc od
    wyjścia z domu do dotarcia do pracy i powrót. Wybrałem wynajem i teraz
    od drzwi pracy do drzwi mieszkania mam godzinę dziennie w obie strony.

    > Z prawnikami ostroznie, bo sie jeszcze okaze, ze placi mniej niz
    > zlomiarz :-)

    Nie przesadzałbym.

    > No, tego bym taki pewny nie byl.

    A ja tak. Trzeba tylko zmienić sposób myślenia. Nie każdego, kto jedzie
    taxi nie stać na auto. Nie każdego, kto wynajmuje nie stać na
    mieszkanie, które wynajmuje.

    > Kupujesz komunalne, to sie staje prywatne a nie komunalne. I co najwyzej
    > sasiedzi moga przeszkadzac :-)

    To też plus najmu. Sąsiedzi to problem właściciela,ale nie najemcy.

    > Natomiast te naprawde komunalne to w czesci sa socjalne - czyli mieszka
    > jakis niewyplacalny, podejrzany element (hi hi - samotna matka z malym
    > dzieckiem), nie placi, a zuzywa. Wiec sie nie ma co dziwic, ze gmina im
    > bezposrednie umowy proponuje i lokale w najgorszym standardzie daje.

    Tylko, iż pewne rzeczy są wspólne. I co z tego, że ja płacę i oczekuję
    np. pomalowania klatki czy odświeżenia windy, skoro spółdzielnia będzie
    miała długi?

    > Aczkolwiek ... chyba we wszystkich komunalnych, nawet w tych lepszych,
    > media sa bezposrednio na lokatora.

    Nie wiem.

    --
    Pozdrawiam