  • Data: 2003-07-29 10:43:41
    Temat: Re: Co teraz robić po LG ?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A_Zet wrote:

    > Obawiam sie, ze Twoje rozumowanie jest z gatunku 'poboznych zyczen'.

    IMHO masz rację, ale postaw się w mojej sytuacji. Dostaję poleconym z banku
    toip z takim nagłówkiem:

    "Toip dla klientów d/Lgnet obsługiwanych w systemie Bankowości
    Elektronicznej Nordea (rachunek proferencyjny)
    (oferta ważna od momentu konwersji informatycznej do 30.06.2004 r.) "

    Czyli bank przedstawił mi ofertę i napisał ile ona będzie trwała. I co?
    Teraz bez powiadomienia zmienią warunki? Nie napisali, że oferta "rachunku
    preferencyjnego" jest ważna do odwołania, tylko napisali, że jest ważna od
    konwersji informatycznej (określonej na listopad 2003) do 30.06.2004 r.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn