  • Data: 2009-08-19 08:38:37
    Temat: Re: Co za BZDURA [mbank]
    Od: cyklista <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemek napisał:
    > A czemu system miał to zrobić ?
    > Wydaje mi sie że to nie system namieszał tylko pamięc mamy !
    >
    > Przemek

    a co ma pamięć mamy do tego?, czy ktokolwiek poinformował ją że system
    łączy konta i daje wspólne logowania dla wszystkich kont jej i
    jakichkolwiek w których jest pełnomocnikiem?,

    założyła SWOJE konto a BANK samowolnie i bez poinformowania jej
    skojarzył JEJ konto z NIE JEJ kontem na którym była pełnomocnikiem

    więc JA uważam, że w tym przypdaku to bank dał ciała a nie mama