    From: Endriu <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Co za dzień
    Date: Sun, 19 Jun 2011 11:07:22 -0700 (PDT)
    <itb3ps$7ej$1@inews.gazeta.pl> <itb51d$tik$1@usenet.news.interia.pl>
    <itb5j9$v73$1@usenet.news.interia.pl>
    <4dfa76d2$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <itf9fj$jka$1@usenet.news.interia.pl>
    <itfatl$lti$1@usenet.news.interia.pl>
    <gktep6jsyztb$.qv5bje47q006$.dlg@40tude.net>
    <itg82t$6ot$1@usenet.news.interia.pl>
    <7...@y...googlegroups.com>
    <ithi4r$bad$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@4...net>
    <9...@a...googlegroups.com>

    > Kurwa Root tutka juz półtora roku leży pod chmurką a ty nie masz
    > zdania na temat śledztwa ?.

    Zresztą, tego co mnie wkurwia co już napisałem wcześniej to jeszcze
    wkurwia mnie to, że mam wrazenie, że jetem jakby ostatnim kolesiem na
    tej planecie który dąży do prawdy i stara się coś wyjaśnić w tym
    temacie. Na calym pl.rec lotnictwo - gdzie powinny dominować wykresy o
    zapytania o poszczególne paramtry z wykresów MAK - cisza. Tutaj też
    nie widzę uaktywnionych proPiS-owych zwolenników szukania prawdy. Ja
    mam to gdzieś - mnie PiS wkurwia za to że za prezesa Urbańskiego
    wycinał z TVP JKM. Wymiotuje tą całą demokracją i polityką.

    Zresztą mam wrazenie że nie tylko ja. Root powiem ci, że był już tu
    przez jakiś czas wględny spokój od polityki i wszyscy zajęli się
    wykresami, a to się znowy ty nawinąłeś przekonując o tym że Łukaszenka
    to większy zbir od tych naszych skurwysynów.....

    Proszę nie budź upiora .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/